lördag, mars 14, 2009

Stalltips


kväll är det dags för final och här kommer lite försnack....

Enligt min mening är Måns bäst, följt av Uggla (om jag slipper se hennes överdrivna gester på scenen) och Alcazar. Heat är också klämmiga.

Däremot tror jag inte att Måns vinner, för det gör nämligen Malenas operadravvel. Ugglas har också en chans.

I botten hoppas jag och tror att Emilia kommer. Den är helt klart sämst av alla och hur den kom till final förstår jag inte. Till skaran menlösa låtar hör även Agnes och Mollys. Jag tror också att Sofias låt kommer hamna i botten, även om jag tycker den är bra. Hade den som favorit i den delfinalen.

Mittenskiktet lämnas då till EMD och Sarah DF.

Jag drar till med slutresultatet:

1. Malena E
2. Ugglas
3. Måns
4. Sarah DF
5. Alcazar
6. EMD
7. Heat
8. Molly
9. Agnes
10. Emilia
11. Sofia

Får se hur många rätt jag får.............SPÄNNANDE!


4 kommentarer:

Rosie sa...

1.Ugglas
2.Malena
3. Måns
4. Emd
5. Heat
6. sara D F
7. Alcasar
8. Molly
9. Agnes
10. Emilia
11. Sofia

Anonym sa...

Bra jobbat!!! ;)

Anonym sa...

Fan, vad bra tippat =)

Anonym sa...

Wow! ; )