torsdag, mars 26, 2009

Anna Jo goes mattant

Idag har jag debuterat som mattant på Kungsängen...snacka om moget! Det serverades makaroner, prinskorv, blodpudding och fläsk. Undomarna åt med god aptit och var artiga och trevliga. Det var riktigt kul faktiskt och jag ska jobba i morgon också! Så man kanske skulle tänka om och fundera på en karriär inom skolbespisningen...hehehhe.

Här hemma händer det inte så mycket. Men i helgen är vi faktiskt "lediga" och då ska ungarnas rum tapetseras. Sen har vi ju hela tomten att ta tag i .....

Nej nu ska ungarna saneras och läggas....dom är trötta och jag är trött. Tidig kväll ikväll. Fast på torsdagar är det bra på tv, massa fettoprogram.....say no more.

Tjipp kalsipp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Välkommen till branschen! ;)

Anonym sa...

Att inte jag var där och åt då.Händer att jag äter där med mina elever ibland.