tisdag, mars 03, 2009

Jobb!


Jag jobbar på Metso den här veckan! Så nu sitter jag på arbetstid och skriver, ajjabajja på mig. Snart är dagen slut och jag ska cykla hem. Nuförtiden är man ju hemma på fem röda! Som en raket genom stan! M hämtade barnen idag. Sen dess har han ringt två gånger och beklagat sig över skrikiga ungar! Först W som inte ville åka hem från dagis och sen F som vägrar gå på tråkig simskola. HEHEHEHEHE!!!!!!!!

Jag klickade precis hem hatt- och skohylla till tvättstugan! Kommer om några dagar!

I april tänkte jag ha den årliga 30+ tillställningen !! Det är på tiden att vi hittar på nåt flådigt!

Nu ska jag stänga ner här och hoppa på röda faran!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men det var därför ni inte kom idag - vi saknade er! Jag hade sett fram emot att äntligen få träffa er igen. Nästa vecka ska vi ha kalas för Vilgot, då får du se till att inte jobba ; )Jag återkommer!

Anonym sa...

Förresten så ser jag fram emot 30-årstillställning! Jag som börjar närma mig 35 - måste få känna mig lite ung igen ; )

Anonym sa...

Härligt med en liten uppdatering! 30+ låter spännande! ;)