måndag, februari 09, 2009

Home alone


Hur jag än försöker så går det inte att få till nån bra layout på blogspot, helt galet värdelöst. Fattar inte hur jag ska göra! Talanglös! Så jag tuffar på med samma gamla vanliga. Tråkigt.

Barnen sover och M har åkt till Trelleborg. Han kommer dock hem på onsdag kväll igen
så det blir inte så länge den här gången. I helgen flyttar vi, det är helt galet! Tiden har gått så fort, nu är det på allvar liksom. Har varit på Rulles halva förmiddagen och botaniserat i tapetkatalogerna. Det finns ju så mycket fint.

I morgon är vi lediga, eller barnen rättare sagt. Jag är ju alltid ledig.... Har ingen aning om vad vi ska hitta på. Dagen blir ju så himla lång när man är själv. Nedräkningen börjar redan när man vaknar på morgonen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ni kan väl komma hit i morgon em!

Lilla livet i Ingeborg sa...

Hej hopp! Jag lägger dig bland mina favoriter, om det är okej:) Nu väntar jag bara på Johanna att hon får tummen ur och återupptar bloggandet hon också.

Nallebr.. sa...

är här och smyger lite:) blir ju nyfiken vart ni ska flytta??

Anna sa...

Vi ska flytta ner på stan, äntligen...röda huset bredvid lekparken!

Nallebr.. sa...

fick lov att köra den vägen i går för att kolla... är det det nybyggda???