måndag, september 01, 2008

Klagovisan

Jahapps då kommer klagovisan igen då!!!!!!!!

Jag har inget jobb.
Min dator har gått sönder.
Karln ska till Indien i två veckor.
Ungarna får inte vara på dagis mer än 15 timmar i veckan.
Jag har inga skor tills på lördag.
Jag är förkyld som aldrig förr.
Huset kommer att bli för dyrt.
Badrummet är stans fulaste.
Fick ett stenskott på bilen häromdagen.
Jag är likblek.
Det luktar surt om tvätten.
Wilmer hostar så att han inte kan sova.
Freja luktar blöt hund för hon vägrar duscha.



På lördag ska vi dränka sorgerna!!

5 kommentarer:

Rosie sa...

Solarium, Åk till badhuset med ungen, Ge W coccilana 1 ml, Käka Kiwi. Banken lånar gärna ut pengar, Skor har affären. Skönt med semester, Tvinga mannen att ta med er till indien (hota med att flytta).
Lämna tvätten till morsan.....
Ha det bra nu /R

Rosie sa...

Glömde stenskottet fixar dem billigt utanför coop i västerås :)

Anonym sa...

Skål Anna!!!! :-)

Lilla livet i Ingeborg sa...

Jag kunde kryssa för fem saker på på din lista!

Härligt Rosie:-)

Anonym sa...

DU ÄR UTMANAD!!!! Kolla in min blogg...